Сама спритна витівка тютюнових маркетологів, витончено відпрацьована рекламою — жіночі сигарети. Їх історія почалася в ті роки, коли про шкоду куріння ще не замислювалися, а сам процес розцінювався як ознака прогресивності і сучасності. Сталося це в двадцяті роки — в самий розпал боротьби за зрівняння жінок у правах з чоловіками. Доуравнивались…

Отже, маркетологи постаралися. Основна їх мета — імідж. Що було важливим для жінок в ті, двадцяті роки минулого століття? Вони хотіли виглядати порушницями засад, що викликають, сучасними, безстрашними і при цьому не втратили б свого жіночності. Що на сигаретної реклами тих років і видно.

Поки ще в ходу сигарети і цигарки(жінки не курять сигар — це неписане, але непорушне правило тютюнового кодексу), але жінка на рекламі щосили рекламує себе з цигаркою у витонченій ручці, як продукцію епохи «емансіпе».

Пізніше в моду увійшли мундштуки — спочатку як суто чоловічий курильний аксесуар, що наближає недорогі сигарети до екстра-класу сигар, а потім і як витончене продовження сигарети в жіночій руці. І це була перша тенденція до винаходу тих жіночих сигарет, до яких ми звикли. У 1924 році Philip Morris запропонувала нову концепцію сигарет для жінок — тонше звичайних чоловічих.

Але далі історія галопом помчала — війна, післявоєнна розруха, права та обов’язки якось самі собою стали у всіх однаковими, і виявилося, що не так вже це і добре — рівноправність. До того часу з’явилися перші медичні дослідження про шкоду куріння, у тому числі на жіночий організм, мода на сигарети вийшла з «гострої фази» і поступово число курців(а значить і прибуток тютюнових компаній) стабілізувався.

У вісімдесяті роки народжується гламур і він приносить нову ідею — сигарети як деталь витонченої ділової дами з відмінним смаком, тримає тонкими довгими пальцями не менш довгу і тонку сигарету. Прихований сексуальний посил не потрібно навіть було пояснювати — всі і так його оцінили. Особливо — знову-таки — виробники тютюнових виробів. Кажуть, що в 1087 році фінансові показники компанії Rothmans перевищили всі очікування і прогнози — настільки популярні були їхні жіночі сигарети Vogue, випущені в тому році.

Але завоювати ринок сигарет в примхливому жіночому секторі півсправи, утримати його, не дати впасти прибутків, а ще краще підвищити їх — ось головне завдання. І з нею виробники успішно справляються.

З’являються нові смаки, нові рекламні образи, змінюється дизайн упаковки. Тепер вже і не обов’язково показувати на рекламі жінку з цигаркою(та це й заборонено законодавствами багатьох країн), а достатньо зіграти на іміджі або обіграти виграшність ситуації для кращої дівчини — наприклад, підкреслити, що увага чоловіків до палить жінці залучається легше, а утримується довше.

Жіночі сигарети не краще, не легше, не чистіше, не безпечніше чоловічих — всупереч запевненням у цьому реклами. Тютюнова мішка та ж сама, вміст нікотину теж незмінно. А ось мала маса тютюну з запеклими курцями відіграє негативну роль — щоб рівномірніше і в достатньому обсязі отримати активну дозу тютюну, доводиться частіше палити. А це означає, що продукти горіння надходять в організм жінки частіше.

Ароматизатори — частий компонент жіночих сигарет і це теж привід для занепокоєння — найчастіше жінка курить не тому, що потрібно доза нікотину, а используяю сигарету як щось «смачненьке».

Жіночі сигарети — частина іміджу, від цього нікуди не дітися. Більш того, це вже стереотип поведінки — практично зі стовідсотковим попаданням можна сказати, що жінка, яка купує тонкі сигарети, купує їх для себе.

Чоловіки курять тонкі сигарети — одні з міркувань меншій небезпеці(міфічних, звичайно ж), інші з бажання протистояти суспільним стереотипам або заради підтримки іміджу, а хтось з прагнення продемонструвати певний рівень фінансового благополуччя — багато марки типово жіночих сигарет коштують дорожче аналогічних стандартних(умовно кажучи, чоловічих).

ХОЧЕТЕ КИНУТИ ПАЛИТИ?

Тоді качайте план відмови від куріння.

З його допомогою кинути буде набагато простіше.

Жіночі сигарети
Курильний мундштук




Матеріали по темі


  • Мундштуки для сигарет

    27.07.2011

  • Фільтр для сигарет Nic-Out (Чистокур)

    27.02.2013