Є хороші новини: це помисли. Злі. І знаєте, чому це хороша новина? Тому що це означає, що ви на вірному шляху. Лукавому дуже не подобається те, що ви робите (або тільки почали робити) і він надсилає вам цю погань. Не здавайтеся і “… не бійся, тільки віруй …” (Лк.8, 50). Відвідайте сайт, присвячений гріховним помислам і боротьбі з ними, дізнаєтеся багато нового.

Також дуже рекомендую тим, хто вже почав боротися з курінням прочитати розділ, присвячений боротьбі з пристрастями на сайті Іван.ру повністю. На цьому сайті передруковані тільки глави, присвячені боротьбі зі злими помислами та боротьбу з пристрастями.

Зброї нашого воювання не тілесна, але міцна Богом на зруйнування твердинь ними руйнуємо задуми, і всяке винесення, що підіймається проти пізнання бога, і полонимо всяке знання на послух Христові.
(2 Кор. 10, 4-5)

Вчися доброму, так худе на розум не піде.
Російське прислів’я.

Не давай і на одну мить зупинятися у своєму серці якого-небудь гріховного (жагучому) руху. За мить доведеться заплатити багатьма годинами мук.
Св. праведний Іоанн Кронштадтський (1829-1908).

Нападуть думки, жени їх: «А я вам співчуваю, Хресту Твоєму поклоняємось, Владико, і святе Воскресіння Твоє славимо», — ось і все.
Св. праведний Алексій Мечев (1859-1923).

В жодному всьому не передує страх Божий, у тих помисли бувають в сум’ятті, як вівці, що не мають пастиря; а кому він сшествует або передує, в тих помисли перебувають у благопокорности і в благочинні, як вівці в кошарі.
Пресвітер Ілля Екдик.

Якщо трапляється нам від неуваги загорітися злою похіттю, або гнівом, або заздрістю, або ненавистю, або іншим чим ненависним Бога, та не дивуємо. Але скоріше відновимо себе в колишнє добрий настрій, отрезвимся і не мовчимо у злі цьому, бо довільне уповільнення в цьому приносить неизвинительное засудження.
Преподобний Феодор Студит (†826).

Подивіться, від чого сталося падіння. Раптом падіння рідко буває, звичайно ж воно смала починається: з помислів, легких сочувствий і медления в помислах… більшого і більшого… до прагнень гріха… і після якого гріхопадіння не уповільнює… Головне тут – не залишати ніколи сліду не тільки співчуття, виробленого помислом, але і самого помислу, щоб в душі залишалося відраза і огида гріхом.

…Натовп спокусливих думок стає безотвязнее, якщо дозволити їм скільки-небудь уповільнити в душі, а тим більше якщо увійти з ними ще й у переговори. Але якщо їх з першого разу відштовхнути сильним напруженням волі, відчуженням і зверненням до Бога, то вони негайно зникнуть і залишать атмосферу душі чистою.

Поставте собі законом всякий раз, як станеться біда, то є напад вражие у вигляді злого помислу або почуття, не задовольнятися одним відображенням і незгодою, але приєднувати до цього молитву до утворення в душі протилежних почуттів і думок. І завжди цим завершуйте свою лайку з гріхом. Це схоже на вынутие скалки…

Щодо недобрих помислів адже відомо, що коль скоро помічений такий помисли і відвернуть рішуче, то, як він ні будь худ, це не ставиться до того, хто його відчуває. Тримайте це в думки і будьте спокійні.

Поставте собі за законом з Господом завжди бути розумом в серці, і думкам блукати не дозволяти, а як тільки підуть, перевертати їх назад і змушувати сидіти вдома, в кліті серця, і розмовляти з найсолодшим Господом. Поставивши такий закон, нудьте себе вірно виконати його – лайте себе за порушення, штрафи на себе налагайте і Господа моліть, щоб допоміг вам у цьому наиважнейшем справі.
Святитель Феофан, Вишенський Затворник (1815-1894).

Нестерпна для нас сила цих борений як ми примудрилися в розпізнанні прилогов помислів, все одно будемо побеждаемы і поражаемы ними. Ніколи цих борений не уникнемо ми, бо закінчення одного борні змушує вступити в інше. І якщо ми навіть досягнемо успіху в цьому служінні, будучи бадьорі і пильні, все одно від іржі пристрастей і нечистоти думок, навіть якщо іноді і перемагаємо їх, ми ніколи до кінця не очистимося.

Знехтуємо ненадовго цим помышлением і цим блуканням долу, брати мої, і визнаємо, що ми немічні перед лицем цих помислів і демонів; вдамося до Господа і зійдемо трохи вгору – туди, де иссыхают помисли і зникають руху, де згасають спогади і відмирають пристрасті, де єство наше прояснюється і змінюється…

Якщо хто не перечити помислам, таємно всеваемым у нас ворогом, але відсікає бесіду з ними благанням до Бога, це служить ознакою, що розум людини прийняв від благодаті премудрість…
Преподобний Ісаак Сирін (VII століття).

Будь сторожем серця твого, щоб не входили в нього чужі, постійно кажучи приходять помислам: наш єси або від сопостат наших.
Авва Стратигий, з “Отечника”.

Помисли, як злодій, приходить до тебе – і ти відкриваєш йому двері, вводиш в будинок, заводиш з ним бесіду, а потім він тебе грабує. Хіба можна заводити розмови з ворогом? З ним не тільки уникають розмов, але і замикають двері міцно, щоб він не ввійшов.

Ось приходить помисли, і ти його проганяєш. Це не падіння. Але ось він приходить, і ти собеседуешь з ним. Це падіння. А може бути і так: ось він приходить, ти його ненадовго приймаєш, а потім изгоняешь. Це половина падіння, оскільки і в цьому випадку ти ушкодилася: адже диявол осквернив твій розум. Тобто в останньому випадку ти все одно що говориш прийшов дияволу: «Добрий день, як ся маєш? Добре? Сідай, я тебе пригощу. А?! Так ти диявол? Ну, тоді йди!» Але раз ти бачила, що це диявол, навіщо було пускати його всередину? А тепер ти його «почастувала», і тому він прийде знову.
Старець Паїсій Святогорець (1924-1994).

Ви звикли розмовляти самі з собою і думаєте переспорити помисли, але вони відображаються молитвою Иисусовою і мовчанням у своєї думки.
Преподобний Антоній Оптинський (1795-1865).

Іноді без згоди нашого який-небудь помисли поганий і ненависний нами, як розбійник, несподівано напавши на нас, насильно седержит у себе розум наш. Проте ж знай певно, що і цього помисли стався від нас самих; бо або по хрещенні ми зраджували себе такого худому помислу, хоча не виконували його справою, або з власної волі тримаємо в собі деякі насіння зла, чому і затверджується у нас лукавий; він лукавими насінням утримавши нас, не відійде, поки не відкинемо їх; кепський ж помисли, що перебуває в нас через роблення зла, тоді изгонится, коли принесемо Богу праці, гідні покаяння.

Кожен наскільки вірить Господу про майбутні блага, знехтувавши людську славу і задоволення, настільки й помисли утримує, і буває настільки спокійніше того, хто любить задоволення.

Якщо хочеш, щоб тобі не стужали злі помисли, май душевний приниження і тілесну скорботу, і це не частково, але повсякчас, на кожному місці і у всякому ділі.
Преподобний Марк Подвижник (IV-V ст.)

Ніхто з новоначальных не утримає розуму і не отженет помислів, якщо сам Бог не утримає його і не отреет помисли. Тільки сильні і многопреуспевшие в духовному діянні в змозі утримувати розум і проганяти помисли. Але і вони не своєю силою проганяють їх, а з Богом подвизаются в противоборствовании їм, зодягнувшись благодаттю і в повну Його.
Преподобний Григорій Синаит (XIV століття).

Коли нападуть помисли і не в силах боротися, тоді сказати: «Господи, Ти бачиш неміч мою, я не в силах боротися, допоможи мені!».

Намагайся зневажати їх, молячись псаломским словом: Боже, мою допомогу вонми: Господи, допомоги мі потщися. Нехай посоромляться та посрамятся ищущии душу мою, нехай повернуться назад, посоромляться хотящии (мыслящии) мі зла (Пс. 69, 2-3). Коли ж вороги будуть викликати похвалу і гордостное піднесення, то продовжуй наступний вірш, теревенячи: так повернуться абие стыдящеся глаголющии мі: благоже, благоже (Пс. 69, 4). Також пристойне і в пристойний час вимовляй з 39-го псалма, який починається так: терплячи потерпех Господа, і внят ми і почувши молитву мою (Пс. 39, 2) та інше по обранню до кінця… Головне ж, намагайся втримати віру і надію порятунку, що хощет Господь всім спастися і в розум істини прийти.

Їхав мужик по базару, навколо нього натовп народу, гомін, шум, а він все на свою конячку: «Але-але! Але-але!» Так помаленьку, помаленьку і проїхав весь базар. Так і ти, що б не говорили помисли, все своє діло роби – молися!».
Преподобний Амвросій Оптинський (1812-1891).

Славослів’ям Бога проганяються помисли зневіри, малодушності, нарікання, хули, відчаю, – вводяться помисли святі, божественні.
Святитель Ігнатій (Брянчанінов) (1807-1867).

Коли злий помисли повстає в тобі і хоче тебе в гріх кинути, тоді відповідай за подобою мучеників: «Христос мене викупив Собі, Христовий я, Христа і повинен служити вірою і правдою».
Святитель Тихон Задонський (1724-1783).

Тільки неспанням, утримуванням своїх зовнішніх почуттів (зору, слуху, дотику) і невпинним, по можливості, призыванием імені Божого можна побороти всі вражии вилазки, не допустити себе до великого гріха. Треба ім’ям Ісуса Христа вбивати зароджуються від нашої гріховної зіпсованої природи і від впливів бісівських гріховні думки і почуття, поки вони не виросли, не вкоренилися.
Ігумен Никон (Воробйов) (1894-1963).

Іноді демони навіюють тобі помисли, і знову спонукають тебе молитися про їх подолання або докоряти їм, і добровільно відступають від тебе, щоб, обольстившись, подумав ти, що почав препобеждать помисли і лякати демонів.

Лукаві помисли исторгай іншими помислами.
Преподобний Ніл Синайський (IV-V ст.).

А ми, якщо і зануримося в погані помисли – не уныем, але швидше поспішимо до чистої води покаяння і самоукорения, і Господь Милосердний пробачить.

Ісусову молитву читати думки – єдине проти них засіб.
Преподобний Анатолій Оптинський (Зерцалов) (1824-1894).

Коли турбують помисли або бентежать, чи турбують, то не треба входити в розмову з ними, а просто говорити: «Так буде воля Божа!» Це дуже заспокоює.
Преподобний Варсонофій Оптинський (1845-1913).

ХОЧЕТЕ КИНУТИ ПАЛИТИ?

Тоді качайте план відмови від куріння.

З його допомогою кинути буде набагато простіше.

Куріння і церква
Куріння і релігія




    Матеріали по темі


    • На Україні тепер заборонять палити в храмах

      14.08.2008

    • Тютюновий самогіпноз

      18.12.2008

    • Рада преподобного Силуана Афонського

      18.12.2008

    • Рада преподобного Амвросія Оптинського

      18.12.2008

    • Молитва від пристрасті куріння преподобного Амвросія Оптинскому

      18.12.2008

    • Молитва недугующего пристрастю куріння

      18.12.2008