Слоган – заклик рекламного характеру, який глибоко і змістовно передає повідомлення і може бути складовою довгострокової комунікаційної бази торгової марки.

Підбираючи слогани, закликають курця розлучитися зі своєю згубною звичкою, я в першу чергу брав під увагу саме комунікаційну складову, тобто ту частину слогана, яка спонукає до дії.

Перед тим, як приступити безпосередньо до аналізу антиникотиновых слоганів, розглянемо їх.

Подаруй собі рак.

Слоган був приурочений організацією ЗСЖ до Дня відмови від куріння і озвучений 31.05.10 в місті Москва.

Давайте відкинемо куріння як можна далі.
Тютюн – тобі ворог.

Ці рекламні девізи були визнані слоганами Дня (30.05.10) у місті Великий Новгород і також приурочені до Дня відмови від куріння назавжди.

Краще жувати, ніж курити.

Гасло був головним закликом антитютюнового свята, що проходив 30.05.10 в місті Могильов. В рамках антинікотинової акції проводився обмін цигарок на цукерки.

Не паліть поруч з нами.

Девіз Пензенського змагання дитячого малюнка на асфальті, проведеного 31 травня 2010 року.

Чудовий день, щоб кинути палити.

Девіз антинікотинової акції управління внутрішніх справ міста Москви, акція проходила 31.05.10. на залізничних вокзалах: Казанський, Ленінградський, Павелецького і Ярославський. В рамках заходу працівники міліції спільно з волонтерами проводили обмін цигарок на цукерки у неповнолітніх громадян.

Гірник не палить і не колеться – він тільки вчиться і молиться!
Дим сигарет з ментолом стане тобі колом.
Дівчина пахне конваліями, а ти?
Людина ректору Косареву – некурящих студентів!
Ледарям з цигаркою – ганьба, некурящим – премію!

Девізи антитютюнової акції, організованої учнями Уральського гірничого університету. Кампанія пройшла в місті Єкатеринбург в травні 2010 року і була приурочена до першого богослужіння у відреставрованому Свято-Миколаївському храмі, а також пройшла напередодні свята Святого Миколая-Чудотворця.

Вдихаючи – вбиваєш себе, видихаючи – інших.

Антинікотиновий слоган антитютюнової організації «Все одно?!», 2010 р., Росія.

З сигарети вилітає смертоносна куля.
Палити в присутності дитини – ще більша мука для нього.

Антинікотиновий слоган антитютюнової організації «Все одно?!», 2010 р., Росія.

Самої неетичною, на думку Федеральної Антимонопольної Служби, є соціальна реклама, на якій показано як запалену сигарету тушкують про тіло немовляти.

Курити – значить бути рабом тютюну.

Антинікотиновий слоган, створений в 2010 році французькою асоціацією ЗА ПРАВА КУРЦІВ.

На картинці до слогану були зображені двоє різностатевих підлітків, які тримали в роті сигарети. Їх притримували за голову дорослі чоловіки. Однак громадянське об’єднання, підтримує сімейні цінності, визнало цю рекламу дуже брутальною.

Зламай цигарку, поки сигарета не зламала тебе.

Слоган антинікотинової реклами, 2009 рік, РФ.

Курите більше, звільняйте місце для китайців!

Самодіяльний гасло проти антинікотинової залежності, 2009 рік.

Ви палите, тому що ніхто вам не указ. Але це все одно призводить до інфаркту.
Ви не бережете своє здоров’я, тому що здорові як кінь. Але це до пори до часу.
Ви не перевіряєте своє здоров’я, тому що нічого страшного. Але незнання не лікує.
Дати шанс здоров’ю можеш тільки ти!

Гасло неурядової некомерційної організації «Здорова Росія», що діє з 2009 року.

Вже не модно.

Слоган проти куріння, призначений для соціальної реклами і розміщений на банерах в Московсом метрополітені. На супроводжує його картині була зображена дівчина в сукні з недопалків, що випускає сигаретний дим.

Тобі все одно, ЩО брати в рот?

Служив підписом до зображення, на якому була розміщена юна дівчина і сигарета у вигляді члена.

Убий сигарету і врятуй життя. Свою.

Антитютюнова реклама.

Не всі курці хворіють на рак легенів, але всі хворі на рак легенів – курці.
Палити – здоров’ю шкодити
Курить жінка кінчає раком!
Перш ніж, курити і пити – краще спершу життя прожити!
Тіло – ваш будинок. Не паліть.
Куріння вбило більше, ніж вони.
Куріння завдає шкоди без зволікання.
Захистіть дітей від тютюнового диму.
Палити? Ви жартуєте?
Є багато інших способів померти, ніж куріння…
Ви платите за сигарети, щоб убити себе. Вони багаті, Ви вже мертві.
Ваша свобода закінчується там, де починається звичка палити.
Якби Бог хотів, щоб ми диміли, він дав би нам окремі отвори для цього.
Зробіть ваш вибір, це ваше життя.
Видих-здох.
Сморід-звідси!
Не хочу бути всеїдним!
Спасибі! Травися сам!
Отрути не моя тема!
Спасибі, выкуривай себе сам!
Спасибі! Угорай сам з собою!
Якщо ви курите сигарету, сигарета курить вас.
Нас, багажу, більше.
Куріння схоже страти через петлю.
Куріння – вбиває, і Ви помрете раніше за всіх.
Допомагає у всьому тільки ТИМ алкоголь і тютюн,
Хто за життя багато в чому дурень і СЛАБАК.

Давайте тепер більш детально розглянемо деякі з слоганів.

Подаруй собі рак.

У чому тривіальне вислів – якщо брати до уваги лише текстову основу. Те, що куріння є однією з причин виникнення раку, не секрет для курця. Проте він часто виправдовує свою залежність тим, що дане захворювання може виникнути і у тих, хто не курить. На мій погляд, для кращого ефекту, цей слоган повинен підкріплюватися візуальної складової, а ще краще визульно-аудіальним супроводом. Тому краще всього цей девіз підійде до рекламного ролика, наприклад, такого змісту:

Курець знаходиться в колі друзів-спортсменів. І коли один з них говорить про те, що куріння провокує утворення ракових клітин, він відповідає, що від раку ніхто не застрахований, у тому числі і ті, хто не курить. У наступному епізоді – спортсмени грають у футбол, а вже задихався від кашлю курець знаходиться в кабінеті лікаря, який при розгляді його рентгенівського знімка осудливо хитає головою.

Давайте відкинемо куріння як можна далі.
Тютюн – тобі ворог.

На мій погляд, ці заклики абсолютно не здатні пробудити до дії, так само як і радянський «Піонер – всім хлопцям приклад». Тому вони дуже невдалі.

Краще жувати, ніж курити.

Цей вислів також не викликає ніяких емоцій, якщо брати до уваги тільки голий текст. Разом з тим, якщо його прихований зміст підкріпити візуальної складової або приурочити девіз до відповідного заходу, то результат може виявитися досить ефективним.

Вдихаючи – вбиваєш себе, видихаючи – інших.

Лаконічно і ефективно. Для кращого результату слоган може бути підкріплений зображенням курця, поруч з яким знаходиться немовля.

А ось ще один слоган, спрямований на боротьбу з нікотиновою залежністю:

Ти не живеш біля хімзаводу, але хімзавод димить всередині тебе.

Якщо ви знаєте який-небудь девіз, закликає курця растраться з цигаркою, то буду вдячний, якщо ви поділитеся нею в рамках свого коментаря.

ХОЧЕТЕ КИНУТИ ПАЛИТИ?

Тоді качайте план відмови від куріння.

З його допомогою кинути буде набагато простіше.

Слогани про куріння
Слогани




Матеріали по темі


  • Соціальна реклама проти куріння

    27.10.2015